1. ΝΟΜΙΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Οι καταναλωτές μπορούν να υπαναχωρήσουν από συμβάσεις συναφθείσες εξ αποστάσεως (ηλεκτρονική αγορά), στις οποίες συμπεριλαμβάνονται και οι αγορές που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της επιχείρησής μας (e-shop).

Σε περίπτωση που ο καταναλωτής επιθυμεί να επιστρέψει στην επιχείρηση το προϊόν που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop), έχει τη δυνατότητα να ασκήσει  το δικαίωμα της υπαναχώρησης ακολουθώντας τη διαδικασία που περιγράφεται στις επόμενες παραγράφους και τηρώντας τις παρακάτω προϋποθέσεις.

Δικαίωμα υπαναχώρησης έχει μόνο το φυσικό πρόσωπο που φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή κατά τη σύναψη της εξ αποστάσεως σύμβασης πώλησης. Η έννοια καταναλωτής συμπεριλαμβάνει κάθε φυσικό πρόσωπο που πραγματοποιεί αγορές από το ηλεκτρονικό κατάστημα της εταιρίας με σκοπό την προσωπική χρήση και όχι την επίτευξη των επαγγελματικών και επιχειρησιακών στόχων ή στα πλαίσια αυτών.

Το δικαίωμα υπαναχώρησης λήγει σε 14 ημέρες από την επομένη της ημέρας που ο καταναλωτής  ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από τον καταναλωτή  παρέλαβε το προϊόν. 

Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή και Εθνική Νομοθεσία, ο καταναλωτής δεν έχει το  δικαίωμα υπαναχώρησης σε περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν αποσφραγιστεί και χρησιμοποιηθεί, όταν πρόκειται για προϊόντα που δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγείας ή υγιεινής. Συνεπώς, η επιχείρηση δεν αναγνωρίζει το δικαίωμα υπαναχώρησης ή επιστροφής προϊόντων, τα οποία διατίθενται σε σφραγισμένη συσκευασία, εφ’ όσον αυτά επιστρέφονται κατόπιν αποσφράγισής τους ή όταν αυτά έχουν χρησιμοποιηθεί. 

Σε περίπτωση ανάγκης αλλαγής προϊόντος, το προϊόν μπορεί να αντικατασταθεί με άλλο, υπό τον όρο να μην έχει αυτό αποσφραγισθεί και να ενημερωθεί το ηλεκτρονικό μας κατάστημα εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

2. ΤΡΟΠΟΙ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Προκειμένου ο καταναλωτής να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης, πρέπει να ενημερώσει την επιχείρηση με ρητή δήλωση αποστέλλοντας μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) στην ηλεκτρονική ταχυδρομική διεύθυνση [email protected]. Επίσης παρέχεται η δυνατότητα στον καταναλωτή να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης με την αποστολή συμπληρωμένου μέσω ταχυδρομείου ή με courier του εντύπου υπαναχώρησης που ευρίσκεται εντός της συσκευασίας που παραδίδεται στον καταναλωτή και περιέχει το προϊόν. Στις περιπτώσεις αυτές ο καταναλωτής επιβαρύνεται  με τα έξοδα αποστολής της επιστροφής.

Στις περιπτώσεις παραλαβής προϊόντος ελλαττωματικού ή φθαρμένου ή διαφορετικού από αυτό που παρήγγειλε, ο καταναλωτής μπορεί να ενημερώσει την εταιρεία αιτούμενος αντικατάστασή του ή επιστροφή χρημάτων. Στις περιπτώσεις αντικατάστασης τα σχετικά έξοδα βαρύνουν την εταιρεία.

3. ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΣΚΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Για να είναι επιτυχής η άσκηση του δικαιώματος της υπαναχώρησης θα πρέπει ο καταναλωτής να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην ίδια κατάσταση που το παρέλαβε (as new). Το προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να μην φέρει κανένα σημάδι αλλοίωσης ή ζημίας. Επιπλέον, θα πρέπει να επιστρέφεται στην αρχική του συσκευασία συνοδευόμενο από την απόδειξη που παρέλαβε ο καταναλωτής κατά την παράδοση αλλά και από οποιοδήποτε έγγραφο συνόδευε το προϊόν μαζί με τα φερόμενα επί του προϊόντος καρτελάκια, ετικέτες ή αυτοκόλλητα. 

Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές προϊόντων σε αποσμητικά, σκουλαρίκια, βερνίκια νυχιών.

Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων με την αγορά των οποίων ο πελάτης έλαβε δωρεάν προϊόντα στο πλαίσιο προωθητικής ενέργειας, θα πρέπει να επιστραφούν  και τα δωρεάν προϊόντα.

4. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

Ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα  να επιστρέψει το προϊόν είτε ταχυδρομικώς είτε με courier αποκλειστικά στη διεύθυνση MEDISEI A.E., ΤΡΥΠΙΟ ΛΙΘΑΡΙ, ΜΑΝΔΡΑ ΑΤΤΙΚΗΣ, ΤΚ: 19600. Στην περίπτωση αυτή o καταναλωτής επιβαρύνεται  με το κόστος επιστροφής.

Τα προς επιστροφή προϊόντα θα πρέπει να συσκευάζονται προσεκτικά για τη διασφάλισή τους από φθορά κατά τη μεταφορά. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα άρνησης της επιστροφής προϊόντων που παραλαμβάνονται κατεστραμμένα.

5. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Εάν ο καταναλωτής, ακολουθώντας την τυπική διαδικασία που προαναφέρθηκε, υπαναχωρήσει από την εξ αποστάσεως Σύμβαση πώλησης, θα του επιστραφεί το χρηματικό ποσό που καταβλήθηκε για την αγορά του επιστραφέντος προϊόντος, μη συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης. Η επιστροφή χρημάτων θα λάβει χώρα με το ίδιο μέσο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε κατά την αγορά του προϊόντος. Σε περίπτωση εξόφλησης με αντικαταβολή ο καταναλωτής θα πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία παρέχοντας στοιχεία λογαριασμού κατάθεσης.

Η επιστροφή χρημάτων θα λάβει χώρα, αφού εξεταστεί  λεπτομερώς το επιστρεφόμενο προϊόν, και ο καταναλωτής θα ενημερωθεί μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω κινητού τηλεφώνου. Η επιστροφή των χρημάτων θα καταβάλλεται το συντομότερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση εντός 14 ημερών από την ημέρα που η επιχείρηση παρέλαβε το επιστρεφόμενο προϊόν και το βρήκε κατάλληλο προς επιστροφή, σύμφωνα με τα ανωτέρω.  Με την επιφύλαξη των ανωτέρω, η επιχείρηση μπορεί  να μην προβαίνει στην επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει το προϊόν πίσω και να το εξετάσει.

Ασφαλείς Συναλλαγές
Εύκολες Επιστροφές
Δείγματα σε Κάθε Παραγγελία

Σύνδεση στον λογαριασμό σας

Νέο Μέλος;

Γίνετε μέλος και επωφεληθείτε

Το προϊόν προστέθηκε στην wishlist
Το προϊόν προστέθηκε στη λίστα σύγκρισης

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε την χρήση των cookies στη συσκευή σας όπως περιγράφεται στην πολιτική cookies.